hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Sunday, April 22, 2012

nine things

aku memang ada masalah sikit kalau nak buat entri yang bersambung sambung sampai sepuluh episod ni. nanti sure sangkot lamaaa nak mamp baru ah ada idea lain nak ditulisnya

papepon. assalam! :D

selain benda free yang aku pernah cakap sebelum ni en, aku pon suka benda manis. seriusly. siapa yang taksuka benda manis weyh? benda masam aku taksuka. hoh. lenkali aku tulis pasal benda masam tapi rini nak cerita pasal benda manis je ah

sambil mengabaikan masa untuk bersenam sebab belakang aku sakit gilerrrr aku mengambil masa untuk mengupdate blog ni. pasal belakang sakit aku taktau ah pasai apa. shoulder girdle aku memang ada masalah dari dulu lagi. haihh

anywho, benda manis ni banyak definisi dia. pertama, manis yang jenis mampu bagi energi kat badan kauorang sampai kauorang taksedar yang kauorang sebenarnye tengah melompat melompat dalam exam hall.

aku pernah tengok member aku makan cokelat sebelum masuk exam. masa dia duduk sebelah aku aku usha badan dia excited semacam. aku jadik pelek. "entah apahal mamat sekor ni? usha orang lain nak menangis jawab soalan addmath tu" seriusly. rupanya memang dia dalam pengaruh cokelat.

benda manis kedua pulak kalau ditakrifkan dalam bahasa orang jiwang ni adalah benda yang mampu buat hati kauorang berbunga mekar kalau kauorang pandang something or someone yang kauorang minat atau suka. bukan nak cakap aku ni jiwang ah en (haha) tapi mesti akan ada saat di mana hati kauorang akan "skips a beat" tu. itu lah maknanye yang kauorang tengah dilamun kemanisan.


this kind of sweetness is indeed very rare and shall be protected if you've promised yourself to be there for her till the end of your life. stay sweet <3


dah cukup. banyak sangat benda manis nanti boleh kena diabetes. haha. ciaooo (;

5 comments:

Nazrin Syafiq said...

sapa la yg excited sgt jawab addmaths tu...

aRinarRe said...

Hahahahahaha the second part tuh sumpa manis lol!

EG said...

Yang ke 2 tu mampu membawa kepada diabetes ke?

Areen The Monster said...

DILAMUN KEMANISAN!

fif said...

haha.naz, takboleh ah nak bagitau kat sini enn :p

awat gelak panjang sangat noh arre? haha.terlebih makan cokelat la tuu xD

dua dua la weyh boleh bawak kena diabetes. haha. syah, cuti kerja apa weyh? nak follow!

eh kejap. macam mana kau boleh ada kat sini weyh areen -_____-"