hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Friday, April 13, 2012

tengah april


lama gak ah takupdate. kenapa entah. sebab minggu lepas down henset-masuk-air-laut-kat-kuantan kot? haha. so sekarang ni pakai la henset second hand beli orang punya. habis duit elaun aku );

anywho, assalamm. korang sihat?

first aku nak cakap rupa blogger yang baru ni teramat huduh. aku pon pelek kenapa aku pi tekan butang UPGRADE NOW tu. dugaan -.-" mungkin masa aku nampak al-butang tersebut aku ingatkan boleh dapat makanan free. aku lapar giler sekarang ni. haih

secondnyee aku nak cakap yang aku taksuka final exam. berapa lama lagi? sebulan ek? serupa tahik! tapi lepas fikir habis habis exam tu boleh cuti rehatkan minda selama empat bulan aku terus menjerit dalam hati; COME TO PAPA BEBEYH!!

bahagian ni patutnya lain weyh sebab aku dah edit dah. haha. bila upload pakai broadband dia okay la pulak, ngada betul blogger ni. haihh..apa apa pon korang jangan gelak lebih lebih ahh HAHA



cukup ah drama minggu ni. samping samping tu aku cuba la balik upload video tu. sementara tu, ayuh tido!

notakaki - kasik nombor korang weyh. ada lapan orang je dalam contact number aku sekarang. haha -.-"  okay dah ciao! (:


No comments: