hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Tuesday, May 1, 2012

hujung april

iye iyeee..aku tau sekarang dah masuk bulan mei dah tapi aku dulik hapee! haha. patut nak apdet semalam tapi laptop buat hal woohhhh ;O sobs sobss..mengalir air mata jantan gua.sobss );

assalamm.sobs

agenda semalam tersangatlah pilu.sobs.haha.takhabis habis ngan tangisan alam maya tu. korang perasan tak, bila kita taip 'haha' kita sebenarnye mentipu diri sendiri dengan ajukan benda-aku-dah-taktau-nak-taip-apa-jadinyeee-aku-taip-haha-cukuplah. hahaha. okay merepek. tapi betul lah apa yang aku cakap ni en? bila kita taip 'sobs' tu pon bukan maksud tengah menangis. ngade je lebih. kahkah

eeeeeehh kejap! aku sebenarnyeee nak cakap pasal exam last kat cfs ni haaa.haishh, introduction kemain panjang. padahal point entri kali ni cete'ot je. haha.entah betul ke salah aku eja cete'ot tu. anywhoo,  semoga berjaya lah kepada mereka yang berkenaan. bittaufiq wannajah!

nanti siapa siapa ada sakit sakit meh la datang klinik seksyen 6 kota damansara! insyaAllah aku kerja kat sana sempena cuti 4bulan nanti. haha. till then, adiosss ;D




No comments: