hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Saturday, January 28, 2012

minggu ketiga

sayu dengkuran rummet membuatkan aku berasa sedih dan teringatkan rumah. minggu depan kena balik!

assalam. sihat boh?

dalam beberapa jam lagi aku kena menunjukkan bakat aku dalam membaling kelapa secara tepat sehingga menjatuh pin pin yang diperbuat daripada susunan botol. ya kawan kawan! aku bicara tentang family day yang berlangsung pada hari ini. dan ya juga kawan kawan! aku bicara tentang diriku yang masih di uia pada hujung minggu ini. sila tepuk tangan

walaupon jarak rumah tu orang cakap kita kentut pon kat sana masih boleh bau tapi takkan la tiap minggu nak balik yedak? lagipon aku (konon-kononnye) ingin fokus untuk kuiz minggu depan. jadinyee hasrat untuk membuka buku adalah paling up jika di kolej, dan bukannya di rumah

ouh. orang cakap elaun dah masuk? haaa apa lagi? mana aku punya share?

2 comments:

Farhana Fakhira said...

fuiyoo. rajinnya masuk family day, eh, nanti tyme rafest pon jangan balek jugakk. haha

fif said...

takmau. elaun takmasuk lagi macam mana nak stay uia lama lama -.-