hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Tuesday, January 24, 2012

cuti seketika

sedih bukan kepalang tengok arsenal kalah lawan man u pagi tadi. tapi apakan daya, wenger tu bongok. sama lah jugak bongoknyee dengan soalan tuto bio bab dua ngan tiga ni, susah kemain lagi. buat cuti aku tersangkut dengan aktiviti merenung kertas tanpa pengisian jitu. pergi mamp


halooo.

edisi khas cuti kalender baru naga ni aku nak ucapkan tahniah kerana stok kepek pisang makin bertambah untuk minggu minggu mendatang. mak aku suruh aku buat bisnes jual kepek pisang tapi aku tolak bulat bulat. kepek pisang tu adalah syurga singgahan aku kat dunia ni, mana boleh ditukar dengan wang ringgit sekali pon. haaa, tapi kalau nak tukar dengan durian belanda aku anggok aje :D

keduanya. aku takpuas hati dapat cuti 2hari je. adik aku semua cuti seminggu. cis. siapa sama sama tidak puas hati sila anggok kepala. sambil sambil tu jom layan cerita raising hope sementara menunggu detik masa untuk tidur.

notakaki ;

aku teringin nak bermimpi berlarian di tepian pantai, sambil mencampak henset separa rosak jauh ketengah laut. menjerit sesuka hati kerana aku tau, bila aku kembali bangkit, aku punyai tanggungjawab sebagai seorang anak dan pelajar yang masih belum terlaksana.

moga bermimpi indah semua (:

1 comment:

EG said...

Ye, moga bermimpi indah.