hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Wednesday, October 5, 2011

september (part tu)

aku memang suka kasik kisah entri yang dah lama terjadik. mengenang kisah silam namanyee. haaa

assalamualaikum.

apadahal? eh silap, khaifa hal?

pathetic giler. aku terpaksa rujuk entri 'september' sebab aku dah terlalu lama jarak entri tersebut dengan bahagian kekedua ni. nak sebut kedua pon gagap. choih

bulan september bukan kepalang. otak jammed memang terjadik ah. bukan sekali, tapi banyak kali, terutamanye biler penat pikir nak pakai hero appa dalam game dota. HAHA. okay. aku mengaku, aku takbanyak study pon masa final ritu. masa study aku lebihkurangsama dengan masa aku peruntuk untuk layan dota. rummet si farid punya pasal lah ni. cilaker

oleh itu, aku mendoakan yang terbaik agar pointer aku taklari dari target asal aku. lepas nak gi kuantan cukup leeeerrrrr.

dan aku nak ucap juga banyak banyak banyak terima kasih bagi mereka yang wish birthday aku. hui hui hui. ada la dalam 6 orang yang wish ritu. lepas tu semalam baru dapat kek birthday :D lama la siod orang takkasik aku kek birthday. terharu siod. sobs sobs

aku memang ada niat nak share, tapi ada 
satu slice je. nak buat guano? haha

dah dah. aku taksuka tulis panjang. apa apa hal update lagi. ciao. assalam (:

4 comments:

Farhana Fakhira said...

kau deactivate facebook ? apahal ?

fif said...

sebab exam ritu ler.nanti aktif la balikkkk.eh nanti dah dapat fourflat belanja la aku makan :D

Farhana Fakhira said...

ye ye je sbb exam.now kan dah habes.activate laahhh balekkk !!!

fif said...

haha.serius ah.nanti la weyh, dah ada petition suruh aku aktif baru la aku activate balik.kehkeh