hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Thursday, August 25, 2011

september

aku memang suka kasik kisah entri yang belum terjadik. berwawasan namanya. haaa

assalamualaikum.

apadahal? eh silap. khaifa hal?

saat masing masing berlumba nak tanda tangan kedatangan kelas fizik tadi lagu lagu linkinpark-mcr-boyceavenue dah mula berdendang kat telinga aku. maaf lah, aku memang takda taste nak nyanyi lagu raya awal awal. perasaan deep tu memang takdan lah senang cakap. cukuplah aidilfitri nanti dapat duit raya lepas tu nak gerak jalan jalan carik jodoh eh silap lagi. carik makan.okay.itu sebaiknya.

bulan september yang bakal menjelma menjadik saaangatt sinomim dengan jiwa jiwa remaja di pusat asasi uia ini untuk menjadik extra fokus dan extra hensem untuk menghadapi final exam nanti. tali rapia dah siap siap kat bilik masing masing, menunggu masa kalau otak dah takboleh sedut apa apa siput, maka bunuh rummet adalah pilihan kedua. aku sayang nyawa sendiri

bulan september juga adalah bulan di mana makhluk makluk yang kacak ayu cantik lagi bergaya dilahirkan. ucapan selamat ulangtahun kelahiran masihi kepada mereka semua. sampai masa tibanya waktu, nanti aku tarok video aku nyanyi lagu happybirthday. sangat sumbang jangan risau, oleh itu lihatlah sahaja, dengarnya kemudian. haha

appa lagi nak merepek ni? cukup lah kot. ouh ye, semoga berbahagia dengan rendang di mulut dan mercun di tangan. dan semoga ramadhan ini bukan yang terakhir bagi kita semua.

ciao (:

2 comments:

Aizat Zulkarnain said...

apeekkkk, cenna nak buat chatbox tu kat tepi mcm ko tu ekk???????????????

fif said...

woih jat.entah la weyh aku pon lupa.haha.hang pi yahoo yahoo sikittt, nanti jumpa la kot.HAHA