hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Saturday, September 3, 2011

hari syawal ketiga

cerita hari syawal pertama dan syawal kedua bagi tahun 1432Hijrah aku takmau cerita. eh silap. bukan takmau cerita tapi takleh cerita. aku demam terok ya amat dua hari tersebut. aku beraya atas katil je sambil peluk patung barney adik aku. sadis kan? sobs

khaifa hal?

aku rasa aku paling last update pasal raya. ish. yela. dah aku baru sampai rumah, lepas tu terus kena masak masak setting untuk openhouse esok. jemput ler datang kalau takmalu. HAHA

ermm..mood raya takhabis lagi. nak gi ketuk pintu jiran sebelah mintak duit raya. hoyeaaah. you can run but you cant hide ouh duit raya MUAHAHAHAHA

notakaki - bibobabebudak uia insyaAllah ada peruntukan duit raya untuk korang. *kening kening* haha

No comments: