hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Monday, July 25, 2011

midterm exam part wan

okay tak salah aku pukul 3 petang kang aku kena duduk untuk exam fizik aku. ek? duduk? pelik bebenar biler direct translate english ke bm.

assalamualaikum.
khaifa hal?

lepas pulun weekend aku jadik zombie mengapal formula fizik ngan kimia organik jadah semua tu, aku rasa aku down sebab takboleh nak gi stadium hari khamis ni. haha. tengok aku dah lari tajuk. lekkk

di sini aku nak mengucapkan semoga maju jaya sekalian sahabatku walaupon ada yang dah start exam semalam (yeaahh, uia ada start exam hari ahad. gampank giler en?) dan semoga kertas fizik dan kimia (kalau aku tak update blog esok) menjadik lebih senang berbanding segala tutorialshit yang kita jawab tu.

semoga kecemerlangan mengiringi usaha anda.

pembuka kurungan; titik bertindih.

1 comment:

EG said...

ko nak pegi stadium ke? apa problem? aku nak pegi jugak beb.

nak kirim tiket aku bley je.