hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Friday, July 22, 2011

bittaufiq wannajjah

teknik meng-update blog semakin sukar minggu demi minggu kerna kelajuan broadband yang menghampakan. rumah juga makin lama makin menjauh kerna minggu peperiksaan hampir menjelma. ditambah lagi kuiz comp batal last menet, buat semayang jumaat gua jadik jauh daripada sentuhan khusyuk.

hola sekalian manusia. sihatkah anda semua?

entah kenapa minggu ni terasa penuh kepala otak ni ngan macam macam ilmu, mungkin sebab kuiz fizik kuiz UI kuiz comp semua pakat nak buat minggu ni, so weekend ni sumpah terasa malas nak bukak buku lagi. haihh

okay sebelum aku merepek terok aku nak terus terang kat sini. terdapat dua benda yang perlu kita bezakan, sabar. dan redha. dua perkara yang menarik perhatian aku lepas lepak makan sama ngan rummet yang-sangat-uia kalau nak dibandingkan dengan aku. haha. eh aku uia gak cuma tak macam diorang la, berjubah berpurdah semua tu.

aku tak boleh cerita panjang sebab aku tak suka post entri blog aku melebar macam khutbah jumaat tadi. apa kata kalian semua, makhluk makhluk yang ku sayangi buka minda buka hati buka mata dan cuba bezakan antara kedua perkara tersebut.

ouh, lagi satu. untuk sekalian makhluk uia, bittaufiq wannajjah fil imtihannnnn!

takat midsem exam ni, apalah sangat en? haha. aal ze vest ameegoz (:

No comments: