hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Sunday, July 10, 2011

khaifa haluuukk?

untuk beberapa hari yang lampau telah menjadi hari di mana senyuman menjadi sukar dan langkah menjadi berat untuk bersosial. i laughed at my own jokes, shed tears for my own stupidity, looked away from other people's smiles and i didnt have a single strength to care about any shit that has been thrown at me. pathetic isnt it? but alhamdulillah i've recovered from all of it with my own way.

alhamdulillah.

wa syukru lillah.

appa nak cerita? entah. sebab aku pon baru pulih (mungkin) so aku nak layan game sampai mata lebam. dulik apa aku kuiz fizik selasa ni. dulik apa aku sekali lagi kuiz kimia rabu ni. haha. haaaa tengok, aku dah boleh gelak dalam blog aku sendiri. yes! (fisting the air!)

okay folks. aku penat sebenarnyeeee ni. si palat amir ngan geng geng geng arc dia boleh pulak nak panjat broga tadi. haih. ciao lu.

notakaki - tuju lagu dah susah sikit sekarang ni sebab gitar aku tinggal kat uia dan kamera aku ada kat rumah.so bila aku balik rumah takda gitar, bila stay uia aku takda kamera.haha.ada faham?

No comments: