hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Wednesday, July 6, 2011

bumbung

.......................,,

yo.

sihat?

entah kenapa malam ni aku terlepas setitik air mata yang dah lama aku simpan dalam peti hati aku. sentimental. itu je jawapan yang boleh aku kasik. mungkin aku terlebih pandang kiri dan kanan bila aku jalan jalan sekitar kolej, kelas, kafe. bila terlebih pandang aku mula berfikir, kenapa aku tak boleh jadik sebagus mereka mereka semua?

shit.

gampank.

seronok kalau ada kat rumah johor sekarang. bumbung rumah kat johor dah serupa port aku merenung langit malam, kasik hati clear daripada taik taik dunia ni. sumpah aku rindu johor, bukan takat kawan kawan, bukan takat udara malam, tapi semua pasal johor. eh babi, berhenti menangis ah. 


dah lama tangan aku tak menggeletar macam malam ni.

sampai masa, terdetik waktu, kita semua akan pulang ke tempat asal kita, kan?

aku rasa belum cukup sedia.

astaghfirullahalazim.

astaghfirullah.