hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Thursday, March 17, 2011

cukup

"just take one big breathe, everything will slow down and u can just tackle each thing as it comes"  
semalam blog ni lain macam bentuknye. warna salah. font salah. arrangement salah. then aku decide tukar balek jadik yg lama punya. slmt aku simpan coding lama tu. fuhh

atas dasar merantau sini sana mulai esok aku akan miss join grup2 menekan butang refresh utk tgk result start pukul lima ptg nnt. walaweyyyhhh.. aku swear lpas aku dah tgk nnt aku post entri baru serupa mcm entri result sem pertama aku. nothing to hide, right?

rindu plak nk bunuh butang refresh tu. last time aku buat mse nk tgk keputusan mamat2 hensem dan makwe2 cun mne yg dpt skolershit jpa. sumpah rindu. rindu jgak rasa tergamam lpas tekan lapan ratus kali last2 die bgtau "Anda Tak Cukup Hensem!". ci-la-ker.

No comments: