hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Thursday, October 21, 2010

kencanggggggg !!!

ah. bkn ade bende pon aku nk sorokkan.

aku tak hidop dlm dunia penuh rahsia.

yg nk maen sorok2 tu gi mamp jauh2, kalau dekat2 aku kene dtg bce yasin kt kubur kau plak. itu, aku tak mau.

bio - B
kimia - A-
arab - A-
fardhu ain - A-

pointer - 3.335

kalau mcm ni dh boleh masuk minang maria sharapova. kahkahkah

5 comments:

6149 said...

pinanglah nicole ann david.nicole x kesahh..hahahaha

naem said...

apek.lepas ke pharmacy ?

aƒiƒ said...

6149 - ape maksud kau nicole x kesah? terajang kau kang..hahaha

naem - farmasi mmg nk 3.30 jee.. gua cuak jpa jela..kahkahkah

6149 said...

nicole memanggg x kesah ape2 pun..janji die boleh pukul kau dgn raket die..hahahaha
sepakla terajang laaa mcm berani hahaha

aƒiƒ said...

dh lme idop sgt makcik ni haa..haha.. aku x nak nicole, aku nk maria sharapova gak sbb die kaya bagai. kahkah