hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Wednesday, October 20, 2010

liputan dari tanah london

kau tak gheti2 nk tido ke cha? aku tau, tu mesti soklan korg kalau tau yg aku pos entri ni pkul 4.41 pagi. gi mamp la. aku x leh tido pon jadik masalah? hohs

terasa lama btul entri kali ni dgn entri sbelom ni. gampank. bile dh bohsan mmg mcm ni, crite2 hot seperti arsenal mng lwn shahktar pon boleh dibuat headline belog. liputan separa penuh. enam gol berjaya di-gol-kan oleh ahli2 gunners dan juga seekor bekas ahli gunners. tahniah diucapkan.

alex song membuka jaringan dengan style yg cukup hot, malang kalau rambut die tak mcm bulu kambeng mesti rmai awek dh lekat. kahkahkah

jaringan diteruskan dengan sepakan padu samir nasri hasil drpd hantaran lintang si rambut-mcm-bulu-kambrng, alex song. chentek di situ

pesta gol diberhentikan oleh tiupan wisel ref yg perut kantoi boroi lpas ssh nk lari lpas 10 minit pertama perlawanan. kahkahkah,, oh, abis hancur result aku kutuk org byk sgt ni -.-

second half bermula dan gol penalti disempurnakan oleh kapten yg dh lme tak maen, cesc fabregas, selepas johan djourou dijatuhkan oleh pemain yg sukar utk ditaip namanya kerana aku tak kenal. kahkah

gol keempat arsenal dtg selepas one-two, iaitu tektik hangat dlm permainan bola sepak berjaya di lakukan antara tomas rosicky dan jack wilshere. tukang gol, jack wilshere yg memakai jersi nombo 19. sme ngan umur die gak. mse depan yg cerah

gol kelima ni aku cte best skit sbb tukang sumbat die adalah mamat yg aku tak ske. kahkahkah. nme beliau adalah maroune chamakh, pendatang baru dalam liga english. aku tak tau asl si pengurus, arsene wenger boleh beli mamat tuh. aku surius tak faham!! hahahaha! kalau ade highlight korg tgk ah mcm mne die gol. aku mls nk cte

gol kenam plak adalah dari pihak lawan. mamat yg berjaya tanam tahik kt blakang lukas fabianski adalah eduardo da silva, bekas ahli gunners. aku pon tak tau bile mamat tuh pindah. hahahaha..

waahhh.. melampau entri aku kali ni, kalau ckp psl sokan, mmg sure boleh abis stok teh tarik kt kedai mamak. tp nk jimat pnye psl, jum buat kempen minum air paip plak. ala rse die alang2 air mineral gak cme byk bakteria sbb tak ditapis. kahkahkah

No comments: