hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Thursday, January 20, 2011

kembali senyum

orang ckp, hidup ini mmg ssh. makin kita dewasa, makin byk bnde yg perlu dipikir. itu. ini. sana. sini.

kadangkadang, soalan yg sme berulang dlm sebak aku sndirian. adakah ini? adakah itu? aku pon pernah terfikir, mungkin aku tak cukup dewasa atau aku mmg takkan dewasa dgn perangai aku skrg ni.terasa jauh dalam sanubari aku, masih byk yg aku perlu tahu. perlu belajar. perlu lihat. perlu rasa.  perlu ambil berat. perlukan semua. 

ye aku mmg tggi. tak normal bg kaum aku utk jejak 180cm. aku tak pndg ketinggian aku sbg suatu kelebihan sbb aku tahu ilmu aku masih cetek. 

smua mahukan yg terbaik, tp malang, aku bukan yg terbaik. tetap aku bersyukur dgn apa yg aku ade, kerna aku tahu, Tuhan itu maha adil. maha saksama. alhamdulillah.


khaifa haluka? 

6 comments:

al said...

always be thankful with wateva u had..

fif said...

haha. oke dokay :D
alhamdulillah, all praises to Allah :')

EG said...

wei, ko bile cuti?

fif said...

weyh syafiq, kau x rse pelik ke nk tnye kt blog? haha..aku cuti stiap weekend ngn lpas final nnt. final aku abis 24th feb :D lu bile mat?

aRinarRe said...

One step at a time bro. the common reason brilliant students fail is bcs they worry too much about d future. if u make today the best, tomorrow will follow lead. *aku patut jadi counsellor kan * :D

fif said...

bhai terharu aku bce nasihat kau weyhh..thanks dowh (':

oh e, kau patut jadik lawyer, really suits u better ah :D