hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Sunday, January 30, 2011

selepas qiam

entah. aku rasa tulang tgn kanan aku dh retak tp aku hidup je lagi smpi skrg. alahai sme jela kanan ke kiri ke, dua2 rse saket kalau kne pressure skit. cilakak. lpas ni kene hati2 mse nk hulur tgn mse salam, kalau org tu tgn besar mcm gorila mmg aku senyum je dari jauh kahkahkah

saat aku taip entri ni aku still ade kt uia. same old same old. aku malas la nk balek rumah, same je pon, bosan kt sne, bosan kt sni jgak. kesimpulan? aku dh bosan hidup. tp aku tak sure dh sedia nk kembali ke alam barzakh ke belom, bekalan skit sgt kalau nk mintak nyawa cpt ditamatkn. haihh.. cpt2 la bertaubat.

minggu ni sahaje aku ngabis rm50 utk makanan sampah. junk food la org europe ckp. entah lg skali, mood nk mkn nasik or roti or nasik berlauk or roti berinti mcm tak into dlm jiwa aku skrg. kalau mkn nasik pon skali shari je. tp lpas abis mkn tak rse kenyang plak, sbb tu aku mkn junk al-food je. takde la kne mengadap bangla ukc tu tiap mse. hahaha

ok la pemimpi-pemimpi indah sekalian, agak2 korg ade mimpi2 yg best korg bgtau la aku. nk start buat crite dongeng tak kesampaian kt blog aku ni skali skala. boleh tak? fikir fikir fikir.. ~

No comments: