hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Saturday, November 20, 2010

sekadar update

mmg tempah maut aku ckp ngan korg (oh ini bukan kes org giler ckp sorg2 harap maklum) sbb kuiz fizik ari senin nnt mmg ade feel sbb haprak tak blaja lg. tidak sama skali kalau korg fikir aku genius tp lebih kearah jin-ius dengan perangai aku serupa jin dua tiga hari keblakangan ni.




pekene lagu kt atas ni aku dpt syak markah kuiz fizik pertama aku akan jadik serendah yg mungkin dengan peratusan nk dpt 0 tu tggi jugaklaa...beragak skit nk dpt fullmark, ini bukan kimia siaa~

hasil karya aku makin lama makin memencil ek? dulu bukan maen tangkas nk update sehari se-entri. gampank malas dh aku skrg ni. mungkin sbb aku nk beralih lebih mainstream dgn mencoba utk mengupdate blog batch yg makin mendiam. forking saviour, dlu tyme skola kemain bising, skrg, apecer?

No comments: