hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Monday, November 15, 2010

kering (idea + duet)

orang ckp berdosa kalau lama sgt tak update blog. tp masalahnye aku kekeringan dua aset utama yg kebiasaanya ada pada remaja2 hip dan gampank seperti justin bibir, dafi sabri dan azwan ali. kahkahkah

kekeringan idea memaksa aku utk ber-jalan2 di alam maya utk menambah ilmu bagi sebak di dada manakala kekeringan duet memaksa aku utk me-rangkak2 di bwh krusi utk mengutip syiling2 spoloh sen dan dua poloh sen utk kasik stok minyak krete aku berjalan. 

koleksi terkini ade la mencecah rmXX1.25. oh ye, subtitute la X tu dgn kosong. patetik bukan?

aku syak budak2 kolej dh hyper giler tyme2 dekat nak cuti ni. excited nk sembelih kerbau la katakan. haha. tp aku rse aktiviti lay-park aku akan terbantut sbb tak lepas weyh nk isi minyak berbekalkan singgit due poloh lime sen. forking

album mcr dh nk kluar tp duet skolershit tak msuk2 lg. gampank. cukup, gampank. 


3 comments:

Amiruddin Roselan said...

kegampangan org kaya, haha :D
benda kad atm ade, cucuk ajelah. haha

fif said...

jgn nk cilaker kt sni besta. haha.. kad atm aku mne ade duet dah.. nk tggu kau transfer duet je dlm akaun aku.. kehkehkeh

Amiruddin Roselan said...

ecece, takde duit la sgt. kete sebijik dapat, apedehal? hahaha :D