hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Wednesday, November 10, 2010

tak update tak bermakna mati

khaifa haluka?

di sini aku ade satu cerita. tp sbb mls en, aku ringkaskan jadik sparuh crite. haha. skrg ni aku tgh fight sama ade kalkulator aku atau otak aku yg pecah dlu sbb blaja fizik ngan math semester ni. bukannye ape, aku cpt ngantok kalau ngadap nombo byk sgt. sumpah rindu cikgu ding, maaf sbb selalu-bykkali-takpenahmiss tido kelas teacher.

musim mengawan, eh, musim menyaman semakin men-jadi2 di pusat asasi uia yg busuk ni selain kempen mari jimat air yg sering berlaku di kolej umar. aku nk buang air pon kene waspada skrg

lepas tu kedengaran plak crite yg minggu ni takboleh balek. forking.

oh ye, saya sihat saje di sini, cukup makan, cukup minum, cukup tido, cukup oksigen, cukup gampank. uia pon dh takbrape nk busuk sgt sbb err... ape sebab die ek? haha. diam2 sudah (:

dah. gi la stdy sne tu. kuiz dh dekat, tutorial makin lekat, cuti kene CUT! HIDOP BURUH GASAR!

2 comments:

al said...

mmg heaven la blaja math ngan fizik kan.. ahahaha..

fif said...

hahaha...HEAVEN GILER DOWH! siap sedia ah nk beli kalkulator baru setiap seminggu! kahkahkah