hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Thursday, January 24, 2013

masa free

"esok dah hari kelima kuttt!"

adeh. aku pon takmengira dah berapa hari mata aku ni membengkak. nak kata aku tido sambil mimpi bertumbuk dengan goku takda la pulak en. so aku syak ini semua punca semut semut yang suka gigit mata aku masa aku tido. aku salahkan adik kecik aku si azam tu sebab dia pi curik hak katil dan bilik aku sehingga aku terpaksa tido di bilik tetamu. sobs

wow :o

panjangnya intro! :O haha. ouhye, assalaamualaikum! :D kabare wak?

dah duaminggu aku cuti dari kuantan tu. kahkah. takterhingga bahagianya aku dapat keluar dari kuantan tu. kahkahkah. post kali ni sepertinya post post sebelum ini. pointless dan less point. cumanya sekarang aku mengharap yang result yang akan keluar pada minggu depan akan membahagiakan aku sebelum aku kembali ke sangkar kehambaran di kuantan sana.

semoga cuti yang tinggal lagi seminggu ni kita gunakan dengan sepenuhnya.

main lah game puas puas, nanti kat sana dah takjumpa dah masa free woi!

sekian.

No comments: