hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Friday, August 10, 2012

akhir akhir ramadhan

ek? awal hilang, tengah entah kemana, terus akhir? wakakaka. aku malas update. tolong lah faham :p

smekoomm! (style orang datang rumah nak beraya)

ouh ye, jarak masa antara last entri dengan entri kali ni memang lama. aku punya busy (kununnye) kat rumah ni lagi busy daripada budak budak yang amik shortsem kat gombak tu. mop daripada  elok terus rosak sebab aku menyental lantai punya pasal. padahal baruuu je beli mop tu. ganas gagah sangat ke aku ni? :O

aku malas nak cerita apa yang aku buat selama aku takupdate blog ni sebab nanti panjang sangat lah pulak. korang tu bukannyer suka sangat nak membaca tu en, so aku cerita perihal semalam pon okay ah;

semalam; gua pergi bank. gua tukar duit baru. gua balik rumah.

fergh. aku rasa itu la sinopsis paling ringkas yang aku pernah buat. bhahahhaa. papepong, tontoni lah gambar di bawah;


duit kuning-kejinggaan tu aku berkenan ya amat. siapa yang baik hati boleh la pos ke alamat:
no.20 jln cecawi 6/15
kota damansara
47810, pj, selangor.

okay dah. part pos tu aku takmain main. kalau makin tebal yang korang kasik makin sayang aku kat korang. haha xD 

hingga ke entri seterusnya. assalam (style budak nak masuk uiakuantan dalam masa 25hari lagi)

No comments: