hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Saturday, June 2, 2012

benda cuti

akhirnya, terupdate jugak benda alah ni

assalaamm ;D

cerita paling latest pasal diri aku ni sebenarnye agak menyedihkan. mak aku baru kasik arahan yang aku ni takpayah carik kerja dah. beliau dengan nada sinisnyer berkata;

"alah uda takpayah la carik carik kerja lagi tuu..duk rumah je boleh kemas kemas rumah ni haaa. uda kerja pon nak buat apa? nanti bulan puasa kalau dapat syif petang takke menangis masa masuk waktu berbuka tu? kalau nak duit sangat pi mintak abah tu ha! kat kuantan kalau biasiswa takcukup nanti mak abah bank-in duit masuk!" 

ouh ye, uda tu panggilan aku dalam keluarga aku ni. masuk la celah kampung kat kluang ngan melaka tu. semua duk panggil aku uda. nama sebenar aku yang empat huruf tu memang jarang gileerrr orang sebut. haha -.-

so al-maknanyee aku takkan berkerja sampai la september ni. yeayyy. ataupon aku akan carik part-time je untuk mengisi ruang ruang kosong aku kat rumah ni. aku dah penat mendonlod cerita tapi aku sendiri taktengok -.-"

tidak bekerja juga menyebabkan poket aku makin lama lama nipis. first tyme dalam sejarah hidup tangan aku menggigil masa nak shopping baju. masa berjalan kat uptown d'kota tu aku ternampak baju batman, bundle of them! aku jadik sedih sebab aku takmampu nak beli semua yang hati aku berkenan. sobss

ouh ye. esok nak gerak the curve. minyak rambut aku dah habis so agak serabai la keadaan aku esok. haha. selamat malam dulu lah. rest well (;

2 comments:

Farhana Fakhira said...

tak payah la keje wei. dekat OU dengan curve tu kan banyak kes sekarang, kidnap lah, suicide lah, takpasal pasal kau kena jadi superhero pulak nanti


andd, aku pun ingat nak keje after muet. tapi bila pike bulan puasa. hm. mcm tak nak je. lets menggemuk dekat rumah :D


kenapa aku rasa aku komen panjang sangat =.=

fif said...

mana ada panjang pon feyna. kalau aku dah mula menaip pon komen aku kadang kadang lagi panjang dari entri aku yang atas ni haha

ye ye, aku takkerja pon ni. empat bulan takbuat apa apa, duk rumah je ^.^ eh? kau takamik muet lagi ke weyh? haha. semoga berjaya la weyh! senang je nak dapat band4 tu ;D