hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Wednesday, May 23, 2012

sebenarnyeee

assalam.

bumi.

asia.

malaysia.

selangor.

kota damn.

dan terus fokus ke atap rumah aku! harhar

holaaa!! and here i am, still unemployed, and it feels suck -.-" sebenarnyeee aku dah mula mengelamun apa yang akan terjadik kat aku kalau betul betul aku duduk dalam rumah ni, jadik gate keeper kepada duaorang adik aku, untuk empatbulan. EMPATBULAN YO!! :O

sebelum ni aku ada cakap yang mood untuk meng-update blog takdatang lagi. yelah. macam mana nak datang kalau aku takda aktiviti nak diceritakan? cerita pasal exam ritu pon aku rasa macam takperlu sebab dah ketinggalan tempoh dia. soooo aku masih disini, menunggu meteor jatuh di depan rumah dan mengharapkan peristiwa menarik terjadik supaya blog aku taksuram dan muram selama empatbulan. haih

dan aku batuk tiba tiba. baru nak rakam lagu baru kasik telinga korang bernanah lagi. kah kahh. papeee pon, jaga diri baik baik masa cuti ni, jangan merempit laju laju ^.^

ciaooo (;

No comments: