hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Saturday, February 25, 2012

minggu elaun masuk. gembira tidak terkata

okay aku tipu je. sama je perasaan dia bila elaun masuk ke tak. mungkin tempoh masa tu terlalu lama, seperti menunggu durian untuk runtuh makanya bosan dan kecewa terlalu menghempit jiwa untuk bersuka ria.

ayat macam haram belut belit.

harap harap habis exam midsem nanti otak aku kembali waras. bukan aku nak cakap sekarang aku takwaras, cuma aku harapkan lebih produktif dalam bertutur dan berkata. haha

olaaaa

sekarang aku cuba cuba menjinakkan diri dengan lagu coldplay. tadi ada orang tu demand lagu fix you. amboih. range tinggi dia buat aku kedengaran macam wanita tengah sembelit. haha. tapi nak buat guano? orang dah mintak takkan kita nak tolak pulak? aku cuba la dulu ek, ampun maaf kepada fatin jikalau tidak memenuhi kehendak hati HAHA

pening pening kepala kembali surut. alhamdulillah diucapkan. mungkin untuk sementara je sebab untuk kuiz selasa nanti peratusan otak amat diperlukan pada tahap tertinggi (dan juga exam midsem yang akan mendatang). doakan sekalian manusia sejagat. doakan kita semua semakin hebat!

No comments: