hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Wednesday, December 21, 2011

riddle me this



esok birthday adik gua, gua mintak dia mintak kat abah gua swimming pool sebijik kasik tarok depan rumah; gua nak mintak takboleh ah, birthday gua dah lepas en. mintak mintak la permintaan adik gua lepas, baru gua ada alasan baru nak balik tiap minggu sem depan sebab nak tolong cuci swimming pool. haha

kabare wak?

kepala aku tengah pening pening ni sebab layan game batman berjam jam jam tanpa henti. extreme wooo.. sebab tu ah tumblr aku sekarang penuh ngan gambar batman je, nak kasik mood menumbuk muka joker dan sekutunyee lebih memuaskan. takgitu?

udah lah. meh sambung carik puzzle riddler. mamat tu punya teka teki teka tekuk makin menjadi jadi sekarang ni. ciao

No comments: