hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Friday, July 1, 2011

perihal fizik dua

bila jiwa dah terasa feel nak update blog tangan pulak kaku nak menulis. memang lumrah alam gittu agaknyer, tambah pulak lab report kimia makin menusuk khalbu minggu demi minggu. haihh.

hoi! khaifa halukum?

sumpah takda benda nak cerita, kalau aku sembang pasal kelas kelas kelas kelas kelas aku kat yu ai eah ni korang menyampah pulak yek. tapi ada la benda yang seronok dalam kelas fizik khamis lepas; pasal sub-topik thermodynamics - isovolumetric or isochoric (which is harder to remember) is a process of bla blaaaaa

HAHAHAHA! which is harder to remember bengong. puas gak aku gelak dalam kelas semester baru ni. tapi bila tengok tengok tengok mid-sem exam dah dekat aku usaha untuk buat derkkk dengan segala jenaka dan lawak yang bebudak kelas buat. lecturer pon banyak buat lawak gak! haish, macam mana nak serius kalau gitu? haha

okay okay, si z nak aku main lagu marry you tapi taknak aku terok nama dia. haa, kalau esok nampak aku post entri baru korang takyah susah susah bukak ah kalau takmau telinga bernanah dengar aku nyanyi xD

kayhhhh! ciao (:

No comments: