hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Saturday, July 30, 2011

finale midterm exam

yosh! hujan tepat pukul 2.44pagi di bumi petaling membuatkan aku terasa tido dalam aircond. huuu. aku masuk tido dalam keadaan demam dan sakit kepala dan bangun masih dalam keadaan demam dan sakit kepala. dan selesema dan batuk segala. yeay

khaifa hal?

abaikan introduction. mana pernah pendahuluan entri entri aku masuk di akal selama ni. cuma luahan hati sebelum habis exam pukul 12 tengahhari kalau aku tak salah tengok jadual. yeay

aku tak mengharap exam understanding islam nanti untuk menjadik senang, aku cuma mengharap supaya aku senang untuk menjawab soalan understanding islam nanti. kalau orang lain nak jawab susah pon takpa, aku sorang je mengharapkan soalan tu senang bagi aku. haha. yeay

adeh. sakit sakit kepala plus berdehem sakit tekak serupa sekarang ni memang deep perasaan dia. moga moga penyakit aku ni taktersebar kat makhluk makhluk lain, biarlah aku sorang je yang sakit. haaa, caring kan aku? yeayy!

okay dah cukup yeay sini yeay sana.

semoga berjaya semuaaaaa dan semua, semoga berjayaa (:

No comments: