hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Friday, June 17, 2011

sikit lamanyer aku tak update, cuba kasik cadangan sikit nak tarok tajuk apa. haaaaa, ini pon boleh ah pekene tajuk baru!

pantas. zeeetttttt. berhenti.

thanks a bunch to uyuun dex lee for the comment and the remainder. i was kinda harsh bila sentuh bab bab menegur makhluk kat atas bumi. gomen. (sorry in japanese)

khaifa halukum? (:

atas desakan beberapa (walhal satu makhluk sahaje.haha) orang, maka blog ini akan di update kembali. haihh. bahasa aku tunggang langgang. kalau ada muet versi bahasa melayu aku syak boleh pekene repeat sambil member member gelak tersembur air liur kena muka aku. vavun

di sini aku ada survey, bukan serway; aku tak berapa minat nak bukak buku pijik pagi pagi buta ni;

survey pertama berbaca begini. apakah perasaannyer weekend di uia? hmm?
haha. korang jangan tanya soalan ni depan depan aku, ada gak yang kena gigit telinge nanti. perasaan dia so-so sahaja. aku kan budak asrama, tak umph la kalau tak bawak pengalaman duduk asrama dulu sampai gi kolej yedak? (tipu belaka jawapan,padahal hati dah meraung kesakitan.cis)

survey kedua pula begini bunyi nyerr. best tak jatuh macam meteor masa panjat broga haritu?
haaa, kalau tadi aku gigit telinge kanan, sekarang aku gigit telinge kiri pulak. survey elok sikit takda ke?

dengan itu survey telah tamat. hahaha.

No comments: