hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Thursday, April 7, 2011

status

aloha amigos! kabare semuanya?

 tak giler la kalau aku sorang je yg sibuk fikir apa yg nak dibuat untuk 20-30 tahun akan datang. mungkin aku tarik balik katakata aku sebelum ni, akaun fesbuk aku akan kekal sampai la aku add anak aku sendiri, lepas tu aku nak paksa dia approve. kahkahkah xD

mungkin dalam lingkungan 10 tahun lagi aku akan bermegah pasal hidup aku;
"2 tahun asasi rasa macam nak tambah lagi laaa -.-"
"pehal la sijil degree aku hodoh giler ek?"
"dudee, esok aku kahwin dowh. korang jemput la dtg makan nasik kosong. ekekeke"

or maybe in the range of 20years i'll update this kind of status in my fb account;
"weyh guys, I'M A PROUD DAD!"
"sekolah sains bentong takmau buat reunion kee? rindu korang sangat nii.."
"40 is a new 20 laahhh! muda lagi whattt~" 

melangkah lagi untuk 10 tahun kehadapan;
"best la gaji tak naik2 pon -.-"
"cucu2 semua takmau datang melawat kee?"
"common la darah tinggi masa umur dah lewat ni" 
but what if something happens to us at the middle of the plans? kita mungkin akan hidup sehingga menjejak 60 dan kita mungkin tidak. if something's up, then i guess i'll just have to press the share button, to let u guys know how much i appreciate every single one of u as my friend.

seriously. it has been great knowing u, my friends (':

3 comments:

nazrin syafiq said...

tacing la plak an baca yg ujong uh..

fif said...

jgn la tacing sorg2

Muhammad Rashdan bin Roslan said...

touching dowh!