hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Sunday, March 20, 2011

sakit perut!

cherating ade h dowh. jgn gadoh2 lagi laa

aku rasa segala yg aku mkn utk smggu lepas dh kluar balek ikut mulut aku. vomiting is such a great experience! hahaha. aku patut takyah gelak la kut, sakit lg perut kpala kaki aku ni. harap2 esok dh okay la

selasa nnt nk gerak skola. amik sijil spm ngn bg penghormatan terakhir utk pengetua tuan haji al-idrus sebelom beliau bersara. tua nyaaa beliaaauu..haha. pakai la formal selasa nnt. polish kasut siap2, iron baju smart2, ikat tali leher bulat2, bukan slalu tgk pengetua tu bersara. majlis mcm grand je. agak2 ade mknn free tak utk para bekas pelajar?
aku tumbok jugak spe yg buat papan kayu ni

3 comments:

6149 said...

muntah seronok?hahahaha
sijil spm dah keluar ea?

nadiahrashidi said...

hoii!
cherating dekat kott ngn my place..

fif said...

sijil spm dh kluar daahh..amik la kt skola parit kau tu xDD

dekat ek? mse google nmpk mcm jauh jek