hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Friday, December 10, 2010

exam yg hemsem

tak kacak la kalau aku cakap kertas matematik td susah gaban. math je pon. pfftt.. -.-

malam sebelom exam tu terserempak dgn makhluk2 eh, pelajar2 asing yg masing2 sibok beli mcm2 kt kiosk. stok nk buat stadi agaknye. si kashmir (sa'adad mungkin nme beliau, aku lpe) tnye aku dgn slang paling macho penah aku dgr,

  "u ready for tomorrow?"

  "eh, opkos!" jwb aku, sedikit macho.

  "amf rite?"

  "hoyeaahhh~"

siod. manglish aku makin lama makin berseni. aku syak muet aku last semester nnt cemerlang langit ke lapan. lepas tu boleh gelak kah kah kah sorg2.

aku taktau sgt yg kafe ukc makin lama makin cilaker dari hari demi hari. agok2 buku kire2 bangla tu makin menjunam yek keuntungan kasar diorg. sbb tu nasik goreng dua senduk tambah telur goreng dh jejak rm2.80. gampank

oh ye berbalik kepada exam. bak kate si sabah, pizik bha lepas ne. aku pikir 7 kali jgak pijik tu kejadah ape. kahkahkah, bak datang la! bajet aku sebal sgt ke?

No comments: