hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Friday, October 29, 2010

true sem dua

cerita arsenal menang 0-4 lawan newcastle aku malas nk kisah, selagi diorg tak angkat silverware musim ni selagi tu aku takmau tarok muke chamakh kt sini. segan.

seperti yg dijangka kelas tak mula lagi minggu ni. apa ada hal entah. bodo bodo je balek awal. kalau kt rumah skrg dah pekene sparkling anggur putih sama ais tiga ketul. hampeh semua

mungkin korg rasa dunia nak kiamat kalau aku tulis ni, tapi ini mmg perkara benar, aku tekad takmau balek minggu ni. forking pentipu! haha. lantak korg lah nak percaya ke tak. budak2 um smua still exam sakan, nak kacau diorg pon serupe kacau anjing liar. mengamok diorg nnt

aku takpenah merasa duduk weekend kt uia busuk ni dengan hati yg rela, last tyme stay weekend mase kem fardhu ain sem lepas, itu mmg stim. men-carot2 sbb takdpt balek rumah. cilakak.



skrg ni aku ter-tanya2, bila nk start blaja la syiaa?

No comments: