hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Monday, September 13, 2010

jemput hantar lemang weyh

hai semua, semua hai :D


kabare? waras? dua hari aku duduk ayer itam aku dpt blaja dua perkataan jawa tu je. kahkah.. bukan takmau blaja, tp aku sibuk ngafal bahasa arab. eh, sibuk ke? kehkehkeh :P


raya tahun ni macam biasalah, err... macam biasa jelaaahhh (mood malas nak cite.haha)


duit raya pon macam biasa jelaahh, kalau tahun lepas tak jejak sratus, tahun ni pon lebih kurang sama jelah ngan tahun lepas. heh. target nak beli itu ini mmg tinggal kenangan, apakan lagi nak buat mas kawen beli baju baru arsenal. haih. kita lepak mamak pakai baju taun lepas pon bolehh laaa, janji arsenal yedak?


oh ye, aku tak merasa lemang lg tahun ni, bagi sesiapa yg baik hati, tolong pos ke alamat ini :

19, jln cecawi 6/15,
kota damansara.

kemudian bdk2 dah mule nyibuk tanya psl study, alah, bak kata atok aku;







( haha :D )






dah, ade org nyibuk nak beraye plak, kueh raya tak hidang lg. hahaha.. slmt mlm, salam istirehat :)


No comments: