hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Friday, August 27, 2010

mari merempit. ayuh!

mase2 aku gelecek bola telanjang keranjang semalam, aku terpikir kejap asl basketball malaysia tak kuat padahal ramai je manusia yg hebat2 kt tanah air ni. kalau sembang psl sukan malaysia, yg paling pop lu boleh buat sembang mase kolling2 awek ade 2 je. 

1) badminton
2) bola sepak

so aku tgk la youtube, search sama ikon badminton ngan bola sepak malaysia yg kononnyer hebat. aku boleh pikir 2 hero je yg slame ni dok buang peluh nak naikkan nama malaysia- chong wei ngan mokhtar dahari. then aku buat la research...

chong wei  - 305,510 views (Lee Chong Wei Vs Taufik Hidayat) 
mokhtar dahari198,788 views (Supermokh ala-ala Maradona)



mula2 tgk nmpk mcm gempak en? cbe banding ngan ni jap....

rempit -  921,443 views

amacam?
agak2 kalau hanta petisyen kt parlimen, rempit leh masuk SUKMA.
yedak? kehkeh..

6 comments:

6149 said...

nnt aku masuk sukma rempit kategori wanita haha

fif said...

eh? Lu reti naek moto ke? X salah gua bsikal yg 3 tayar kt blakang tu pn lu ter-gedik2 lg nk naek. Kehkehkeh

6149 said...

ey,gua merempit power tau!siap pena men keja2 dgn pkcik polis smpi eksiden!haha dh la xde lesen,lmpu dpn x nyale,meter rosak,patu roadtax dh bpe taun dh mati wakakaka

fif said...

sembang kencang la lu.. Padahal bwk moto hotwheels yedak? Haha!

6149 said...

kalu yg 2 aku br pgg dh hncur baii!haha

fif said...

ok ok, maka terpaksalah wa mengaku yg lu minah rempit yg ganaz lg mengagumkn.. Buat selangor bangga, dptkn emas dlm sukma! XD