hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Thursday, August 19, 2010

100th bhaaii !!!!

mulamulanya saya nak ucapkan ucapan tahniah kpd penulis blog yg penuh _________. (isikan tmpt kosong dgn jwpn yg cilaka.haha) . maybe kalau korg tgk older posts aku sbelom2 ni mmg ar skit, sbb aku dh byk delete, aku rse serabut tgk entri2 aku sbelom ni, so aku delete laa :) tp sumpah aku x tipu, dh 100 kali beb aku tekan butang PUBLISH POST yg warne oren tu... 52 entri mase zaman Uno el Orgullo, 48 termasuk satu yg baru ni mase era amigos (:


kalau dulu, tyme mule2 buat blog ni aku byk cte psl waktu2 kt giant kota damn- rempit tgh mlm la, jage kaunter rokok la, jage kaunter arak la, gaduh ngan kastemer laa, yela enn, zaman bru abis spm. sumpah best mengenang mse muda2 dlu :')


lepas tu aku delete smua, abis 52 entri aku buang dlm bakul sampah, aku pon x tau asl. haha.. lpas tu muncul la plak amigos ni, aku renovate abis blog aku- dari itam jadik puteh, dari malap jadik cerah, daripada :( jadik :) hahaha. tp yg pasti link blog aku ttp sme dari dlu, ramai plak folower aku enn? sbb tu aku x mau tukar link, nnt sedih pembaca2 blog ni x tau info dunia from my point of view (alahai poyo ye ayat :p) KUDOS to all followers!! LOVE U ALLLLL ! (termasuklah aku yg follow blog sndri, kah3)


dikesempatan itu, aku nak cte skit psl arini (:


kelas arini adalah yg terbaik sepanjang 3 bulan aku kt uia. kenapakah? sbb 100% ape yg diajar di dalam kelas lgsg x msuk kepala aku. OH YEAHH !! eh eh, takde la smpi 100%, lebih kurang 19pratus jelar yg aku boleh absorb, yg laen smua dibuai angau :P mmg best ar... mgkin produktiviti otak yg agk rendah kerana ponteng x datang kelas kimia petang semalam menyebabkan otak aku x berfungsi untuk 2 ari ber-turut2 :D


malam ni konfem2 bdk2 kelas nk dtg bilik, nak tibai game smpi pkul 12mlm then maen basket smpi patah pinggang. oh jap, bju x basuh lagi -.- giler malas aku nih, dh ar terawih slalu ponteng, wakakaka xP aku bdk uia yg sesat lg menyesatkan... (sila jgn tiru macam saya, orite?)


oh tadi cilaka bdk2 pompuan pweeitt pweeeitt tyme aku jln sebelah waheeda. padahal jeles gile tp x nak ngaku. HAHA! dah ar, nk tido. baju leh basuh kt rumah. hihihi~ 


No comments: