hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Sunday, October 21, 2012

angka 62

."..even when you're doing something right, do expect criticisms and hate comments. Because both of your good deeds and the criticisms come in a package; it's an ugly truth about this world we're living in."

hoooiiiii!! loooonngggggg timeeee no seeeeeeeeee O.O haha

assalam. kabare waaakk? (;

cerita bermula dengan beberapa kalutan yang dialami sejak JPA menolak 62 permohonan dari batch kesebelas Kuliah Farmasi. kalutan tu dibawa bawa sampai lah ke rumah. siap masuk mimpi dan inbox henset aku lagi. haihh

aku bukan la antara 62 orang yang terbabit tapi sebagai makhluk yang selalu ulang alik ke ofis aku pon terlibat la sama dalam hal ini. secara tidak langsung; masalah diorang, adalah masalah aku jugak (dengan nada serius). kemudian datang maklumat dari SRC supaya memberikan mereka nama mereka mereka mereka yang menerima status "Tidak Berjaya" tersebut.

maka. bertambah la kekalutan aku tu, haih. dengan senarai nama budak semua takda so terpaksa la carik secara manual. yang sedihnya, ada jugak aku dapat respon macam ni;


baru aku sedar, bongok rupanya aku ni. haha. takpalah, dah biasa dah kena benda benda macam ni. makin kering hati aku bila jumpa makhluk macam dia tu.

just nak highlightkan kat situ jela; semua kerja yang kita buat ni jangan diharapkan balasan baik orang sangat., manusia ni memang pelek sifat diorang. ouhoh, panjang pulak entri ni. oleh demikian konklusi dia aku pendekkan ah. selamat bercuti. kbye


6 comments:

Nazrin Syafiq said...

sapa weyh budak ni..? kasar nya bahasa...

Anonymous said...

tu name nye orang lampi, macam bagus sangat je english die sampai tak paham ape kau tulis weh. abaikan manusia sebegitu!
btw,tu bukan aku weh.. care cakap cam aku. HAHA
teruskan bersabar, wahai klasrep! xD

epul said...

sabo je la afif...... x smua org sperti ap yg kita sngka...

EG said...

Rilek bro. Dugaan betul mamat ni.

fif said...

anon tu mesti fadi.haha.thankyou weyh atas kata kata semangat ^.^

ouh ye, sister dowh yang tulis ni. biasa la, umat akhir zaman. haha

S/u rx11 said...

Okay, baru je bukak blog kau n baru perasan post ni..tak sangka ada jugak spesis manusia tak menghargai penat lelah org macam ni kan.. Btw, thanks lah atas kesusah payahan kau hantar mesej kat ramai org haritu termasuk aku.. Sabar je lah kan dgn manusia byk ragam cam tu.. May Allah bless you.