hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Monday, December 5, 2011

bubur asyura

mendung mendung macam sekarang ni takelok pandang langit. yela. naktengok pebendernyee, dah kata pon mendung, kang silap timing masa dongak boleh masuk air hujan dalam lobang hidung free free. kan perit perasaan dia tu

assalaam.

kenapa masa aku nak menaip terus idea tu mengalir macam air ek? curah curaaahh keluar macam kau main pili bomba kat sekolah dulu. aik, takkan pili bomba kat sekolah pon korang takpernah main? aduh, sedihnyee zaman remaja korang. haha. kalau ada masa gi la lawat sekolah tu weyh, lepas tu jahanamkan se dua pili bomba. takdahal la orang nak marah, tunding jari arah junior sudah. takgitu?

ouh ye. kalau kalender kertas aku ni taksalah, harini dah jejak la 10muharram. cepat betul aidilfitri berakhir en, taksempat nak rasa lemang puas puas. sobs. hard sobs.

aku pon taktau surau tempat aku ni ada buat bubur asyura ke tak. kalau ada aku cuba la amik sebanyak mana yang boleh, lepas tu kasik kat korang rasa sikit sikit. yang lebih lebih tu aku tolong habiskan la. haha. naknaikkan berat badan la kununnyee

okay la. gi la sambung mimpi sana. takelok kacau orang tido ni sebenarnyee. aku pon masuk tido dulu la yek. ta ta

No comments: