hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Wednesday, May 11, 2011

saatnya si penulis berputus asa dengan video yang semakin cilaker

gomen.

aku dah upload vlog aku. serius lama aku tunggu. lepas tu tiba2 fail. serius sakit hati aku. haha. (eh asal aku gelak ni?) so aku decide aku malas ah nak upload balik. aku rasa lagi senang hati kalau menulis macam yang aku selalu buat ni haaa..

ouh ye, korang semua sihat belaka?

sekarang ni kena banyak minum air bak kata doktor-takda-ijazah encik aminudin dawan. cuaca tak menentu bhai.pelik tu pelik jugak tapi jangan ah pertikaikan kuasa Ilahi, kadang2 aku terbaca kat fesbuk sini, blogger sana, tumblr tak lupa juga, mencarut kemain lagi bila bahang panas melanda. bila dikurniakan hujan semua pakat tarok status "yeshh hujan! ape lg? tarik selimut tido arh!". apa kes sedara?

mungkin status yang begitu cilaker diletakkan bagi tidak menonjolkan betapa waraknya seketul hati yang tersorok di belakang perlindungan tulang2 rusuk mengucapkan kata 'alhamdulillah, praise to Allah'. mungkin? yuppp, mung-kin.

*gomen = maaf.
**boleh kata bahasa jepun aku sehebat dan semantap bahasa arab.haha

No comments: