hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Sunday, October 24, 2010

entri sebelom start semesterrr

packing baju tyme dh abis cuti ni mmg tangkap leleh aku ckp ngan kau. mne idak ye, aku rindu nk tido kt katil aku sendiri, katil kt uia tu dh ber-bunyik2 tggu masa nak roboh je chuak plak aku enn -.-

oh ye, appa macam permintaan aku kt entri sbelom ni? ade buat ka? kahkahkah,, doa la weyh byk2 skit, kepada tang2 klasmet aku tu, tunaikan kewajipan anda la siaa!! korg mesti nk balek every week jgak en? haa.. doa laa byk lg! hahahaha

insyaAllah mlm ni lpas isyak aku jln la balek uia, maksud aku jln pkai kete la, giler ape nk jln kaki jauh siod.

skrg ni smua bende mesti mau ade theme song. nah aku kasik lagu tema aku utk start semesterrrr baruu ni. mak abah aku usha pelik je sbb aku dpt 3.3 en pointer first sem aku, diorg expect lg rendah la tu maknenyer kahkahkah.. 




lets kick start a new semester with a bang! oh yeah bebeyh! gimme more~ gimme more~ hahaha

2 comments:

aRinarRe said...

apsal comel sgt lagu ni! hahahahah

fif said...

haa,,, ni blom aku nyanyi lg! hahhaaha