hello (:

dimulakan dengan بسم الله,
disudahi dengan الحمد الله

Wednesday, September 29, 2010

selamat c-u-t-i

entri kali ni aku nk cuba gabung2 guna para ayat puitis yg aku tak penah blaja sewaktu muda mudi di sekolah dlu. tuih

kalau kutu2 sekalian nak tau, aku dah setat cuti sebulan, aku ulang, cuti se-bu-lan. appa nak buat? jentik hidung tanya selera la inche afif aminudin. komik zetman dh ngulang 2 kali, tak berkenan nk ngulang lg. buku math plak dh abis 5 bab (stetmen gampank).

skrg ni yutiub dh jadik feveret web aku, tgk2, usha2, dan ngendap2 video2 gampank, mcm video ni ha;

best jugak la, nenek aku dengar pon boleh join head-bang.

oh ye, cuba lihat ----> (kanan)

macam siod aku terjumpe gambar2 zaman gelap suatu ketika dahulu. maka dengan itu aku bangga letak gambar mse aku butak utk tatapan umum. heh. zaman maispes dlu aku dah letak dah, tp takde sape pon yg komen, aku sedih.

ok kembali kepada cuti, aku cadang nak melaburkan duet aku kt tgv for the rest of my holidays. bosan gampank takde bende nk buat. tadi pon aku tgk wayang, masuk, duduk, tido. bangunbangun dah part finale. cam cilakak

No comments: